Geplaatst: 03-12-2008 17:20
idd haal even stekker los van ecu en controleer deze.
controleer tevens de draadboom in de motorruimte. het gebeurt wel eens dat deze aangetast word door olie, en heel af ten toe sluiting maakt.
als je de draadboom even ontwikkeld zit je vanzelf of de mantels "week" zijn geworden.