Geplaatst: 01-02-2009 11:55
Normaal moet er bij contact aan en motor uit een acculamp branden.
Als je de D+ bij de dynamo aan massa legt moet de lamp branden.
Waarschijnlijk is de D+ kabel onderbroken, dit komt wel eens voor. Boven op de startmotor
zit een connector van de D+ ff controleren, wil wel eens "afrotten" ook in de goot die onder de accu loopt wil wel eens een onderbroken draad zitten.