Starten voor gloeien

2 reacties

Merk
Seat
Model
Inca
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-01-2008 18:53

[98005]Beste forummers,

Ik ben niet zo gekend met diesels en is dit mijn 1ste auto wat diesel betreft.

Het probleem? Bij het starten van de auto moet ik twee tot drie keer voorgloeien voor dat deze start, voorheen was dit niet het geval.

Kontakt op voorgloei lampje uit, starten en lopen. Nu dus niet meer..pas na drie keer voorgloeien start ie.

Dit doet ie sinds een aantal dagen en alleen bij koude start.