start smorgens slecht

4 reacties

Merk
Citroën
Model
Saxo
Type
Onderwerp
Motorcode
15 diesel VJZ
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-02-2008 15:01

[98191]ik heb hier een saxo diesel die s'morgens slechts na lang doorstarten aanslaat en soms onderweg durft stilvallen.gloeiers zijn ok.heb gezien dat bij het starten niet direkt diesel uit de verstuivers komt en dat er luchtbellen in de leiding naar de pomp zitten.herkent iemand dit probleem?bedankt voor het meedenken.gerrit