Geplaatst: 07-10-2008 22:43
Ik heb een probleempje met de knipperlichten van een 206.
Deze gaan namelijk soms spontaan onder het rijden aan.
Dit gebeurt alleen aan de linkerkant.
De hendel zakt niet naar beneden maar blijft mooi in de neutraalstand staan.
Om hem dan uit te zetten moet je de hendel dan naar boven(rechts) drukken.
De knipperlichten zijn dan allebei uit maar er tikt wel iets.
Het tikken gaat niet regelmatig, het is net of er een relais op hol is geslagen.
Uiteindelijk zet je de hendel weer in de neutraalstand en is alles weer in orde.
De hendel voelt verder goed aan en niet lam of zoiets.
Ik zat zelf aan de BSI oid te denken.