Geplaatst: 04-01-2009 15:45
Hoi, motor start goed maar de warmloopfase werkt (choke-stand) niet. Moet de gaspedaal tot 1000 toeren houden anders valt hij uit en dit totdat hij minimaal 50 á 60 graden is dan pas loopt hij weer normaal. Dit is gebeurd na een lege accu, startkabel erop en starten maar niet aanslaan, verdeelkap was geoxydeerd schoongemaakt, toen wel aanslaan maar flink verzopen. heb toen flink doorgestart tot hij normaal bleef draaien. Alleen nu deze probleem, voorheen reed hij goed, ook koud. Zou door piekspanning de ecu opgeblazen zijn want de stappenmotor doet nu ook raar, met stekker erop valt motor (warm) terug tot 500 toeren totdat hij stilvalt, zonder stekker loopt hij normaal zo'n 800toeren. Wie herkent dit euvel?