Geplaatst: 10-10-2008 0:48
[113135]Auto trekt op rechte weg naar rechts. Probleem is ontstaan na vervangen van achterbanden en auto opnieuw is uitgelijnd ( achterbanden sleten scheef ) Wielen zijn gewisseld voor /achter en links en rechts , Draagarm rubbers zijn vervangen. Auto is daarna 3-4 keer opnieuw uitgelijnd door verschillende monteurs en bedrijven ,zelfs is alles teruggezet in oude positie. maar probleem is gebleven ,kent iemand dit probleem ?