8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-04-2008 19:00
[103570]hallo dan.
ik ben mischien een beetje blond maar kan iemand mij vertellen wat ze in opel-land bedoelen met "cim"
kan me er wel wat bij voorstellen maar niet helemaal.
bvd danny.