Geplaatst: 28-04-2008 22:00
[103588]Vandaag kwam er een A3 waarvan in 14 maanden tijd de 3e rembekrachtiger is overleden.
Dat lijkt me toch niet normaal?
De 1e lekte langs de zuigerstang en de andere 2 ( wel gebruikte )doen plots niets meer. gewoon een bikkelhard pedaal.
Vacuumpomp werkt blijkbaar wel goed want bij het verwijderen van de vacuumslang hoorde je een echte "plop".
Iemand een gedachte over een mogelijke oorzaak?