Geplaatst: 29-04-2008 13:56
[103617]Met optrekken houdt de motor bij 2500 tpm even in, vooral op LPG.
De motor loopt verder mooi, start goed etc.
Slangen van 3-wegklep gecontroleerd
Gasklephuis gereinigd
Na chiptuning (TUNEX) is het inhouden verschoven naar 2000 tpm (en wat minder) en komt het bij veel andere toerentallen terug... Nu is het op benzine erger dan op gas.
Bij hogere toerentallen lijkt het alsof de turbodruk steeds heel snel op en neer gaat. Boven ongeveer 4500 tpm lijkt het probleem weg.
opm. handbak