Geplaatst: 08-01-2009 20:18
hallo
ik heb hier een alfa 159 jtd 16 v bwj 2005
in deze wagen zit geen foutcodes opgeslagen maar de wagen heeft wel een probleem naamelijk wanneer ik aan de lichten wil vertrekken kan ik bijna geen gas geven even wat op de gas pedaal geduwd te hebben gaat het weer en kan ik terug normaal rijden doet het ook niet altijd en ik val regelmatig stil als ik vertrek door het gebrek aan gas te kunnen geven ene keer dat hij vertrokken
is gaat hij weer te goei
iemand een idee