2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-05-2008 11:52
Als de astra koud is trekt de auto redelijk op en als de motor wat warmer wordt trekt het heel slecht op, zowel op gas als benzine. De motor lampje brandt niet. Wil niet harder dan 130km/h en +/- 4000 toeren.