Geplaatst: 02-02-2009 17:35
Wij hebben een VW Phaeton met een 3.2v6 motor waarvan het motormanegmentlampje van is gaan branden .Bij de dealer uit laten lezen deze deelt ons mede dat de distributieketting opgerekt is en deze vervangen moet worden .Nu heeft de auto maar 111000 km en zou dit erg snel zijn volgens ons .
Heeft iemand hier ervaring mee ?