Geplaatst: 10-05-2008 12:56
Ik ben met een scorpio bezig ,deze draait in noodloop
*ontstekingstijtstip blijft op 10 graden staan
*co pecentage staat enorm hoog (9-10%)
*brandstofpomp blijft op contact door lopen (motor uit)
*maar foutcodes kunnen niet uitgelezen worden dit met 2 testers geprobeerd (star tester en fds tester)
Wie kan mij verder helpen