Geplaatst: 26-08-2009 17:21
Ik dacht dat we al vastgesteld hadden dat de lambda bij deze motor nooit het probleem kan zijn.
Diesels uit die tijd hebben die dingen niet.
Lampje er uit halen. En wat zegt de klant als het fout gaat:
Ik citeer: "Dan moet er toch een lampje gaan branden".
En vervolgens komen ze bij om het te maken, onder garantie.
Lijkt mij geen goed plan.
Gewoon aan de klant voorleggen: uitlezen bij de dealer en dan repareren of zo mee nemen en niet meer terug komen. Uiteindelijk ben jij verantwoordelijk voor de reparatie. Ook als het fout gaat.