Geplaatst: 22-08-2008 19:55
[110227]Hallo,
Ik heb hier eerder een probleem geplaatst dat mijn eigen wagen maar op 3,5 cilinders draaide, vandaag moest ik wat onderdelen halen en kwam ik er achter dat hij nog beroerder loopt.
Het blijkt nu dat de motor maar op 2 cilinders loopt (1 en 2de), de 3de en 4de cilinder draaien amper op halve kracht.
Wanneer de motor draait en ik trek de bougiedop van de 3 of 4de cilinder eraf dan verandert er amper wat behalve dat hij wat vaker bij de uitlaat poppert, wanneer ik de bougiedop van de 1ste of 2de cilinder eraf trek dan draait de motor nog veel slechter en valt na ± 4 seconden uit. Ik heb de bobine,bougiekabels,bougies,verderkap gecontroleerd met een waterspuit maar ik zie niets. Ik heb de hal sensor voorzichtig schoongeblazen met wat perslucht.
zoals eerder vermeld kan ik nergens vacuumlekker vinden.
Bij deze wil ik alvast iedereen bedanken voor zijn antwoord.