2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-08-2008 15:35
[110325]ik heb hier een peugeot 205 hij slaat heel moeilijk aan als hij koud is ,
na langdurig starten slaat hij op 3 cilinders aan en stinkt dan naar bezine.
wie kan mij helpen?
groetjes Alfred