Geplaatst: 23-08-2008 23:46
[110295]het volgende probleem doet zich voor.
ik heb een nieuwe ring gemonteerd onder de lagedruk pomp omdat de auto brandstof lekte na het vol tanken.
na de montage loopt de motor ongeveer 30 seconden en slaat dan af.
als je de motor binnen die tijd zelf stop zet loopt hij nog een paar seconden door.
na controle blijkt dat de raildruk veel te hoog oploopt boven de 500 bar, ook hoor je de motor iets nagelen net voor hij afslaat
ik heb de tank tot 2x toe gedemonteerd om te kijken of alle aansluitingen goed zijn.
lagedrukpomp levert volgens mij voldoende brandsof, en de retour is goed open,doorgeblazen van af de motor.
ook heeft de auto problemen bij het berg af rijden, gaat soms het storings lampje branden, en de auto in de noodloop.
wie heeft er een idee?