Geplaatst: 25-08-2008 0:38
[110355]betreft opel corsa 1.2 bj 2006
snelheidsmeter loopt soms hoog op bv.160km. terwijl je gewoon rustig rijd of stil staat terwijl de motor loopt
de teller draaid er dan nog een wat hogere stand bij, zet je de auto dan af en start hem dan weer , dan springt
hij moeilijk aan ook soms op dat zelfde moment als je start duurt het even voordat de auto start.