Geplaatst: 28-08-2008 14:43
Auto is door ons ingeruild , had eigenlijk ( volgens klant en bij proefrit door ons ) geen noemenswaardige problemen. Motor trok niet helemaal goed. Turbo bleek helemaal dicht gekoekt te zitten. Turbo vervangen ( revisie ) en daarna begon de auto enorm te roken ( met dichte turbo rookte hij eigenlijk niet ). Daarna hebben we het carterontluchtingsfilter vervangen en leek alles ok. De auto heeft een 3 maanden stil gestaan in onze showroom en toen er iemand in kwam proefrijden begon hij na een paar kilometer weer enorm te roken. wie heeft een nuttige tip?