Niet aanslaan na moto inbouw

4 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.2 dci
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-09-2008 12:49

[112131]Motor overgebouwd en niet aan willen slaan als je hem een snuifje geeft dan slaat die aan maar slaat gelijk weer af als hij warmer is blijft hij wel lopen.