Distributieriem

2 reacties

Merk
Suzuki
Model
Swift
Type
Onderwerp
Motorcode
1.3
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-09-2008 18:56

[110804]Hallo

Mijn vriendin rijd een Suzuki swift 1.3 uit '94, nu wil ik daar de distributieriem van vervangen.

Als deze afstelbare klepstoters heeft is het dan gewoonlijk dat de kleppen worden gesteld?

Zoja wat zijn de juiste afstelwaardes voor de klepspeling?

Zijn er nog andere punten waar ik op moet/kan letten?

Alvast bedankt