Geplaatst: 01-09-2008 18:56
[110804]Hallo
Mijn vriendin rijd een Suzuki swift 1.3 uit '94, nu wil ik daar de distributieriem van vervangen.
Als deze afstelbare klepstoters heeft is het dan gewoonlijk dat de kleppen worden gesteld?
Zoja wat zijn de juiste afstelwaardes voor de klepspeling?
Zijn er nog andere punten waar ik op moet/kan letten?
Alvast bedankt