Geplaatst: 23-09-2008 12:02
[112128]wij hebben hier een mercedes staan met het volgende probleem
soms wil de auto niet aanslaan vaak gebeurt dit in de ochtend
we hebben alle brandstof leidingen vervangen inclusief rubber ringen
de brandstof afsluiter vervangen
als ik de stekker van de brandstof afsluiter los neem dan loopt de auto ook wat mij heel raar lijkt
net wilde de auto ook niet starten toen zat ik de rommelen aan de relais eenheid bij de diagnose aansluiting
toen starte hij ineens wel
heeft iemand een oplossing of de gouden tip
alsvast bedankt
m.v.g chris