11 reacties
Lid sinds: 27-11-2007
Bijdragen: 118
Geplaatst: 12-12-2008 16:55
Een diesel van 2000 met een NOX-sensor?Misschien kun je even uitleggen wat dat ding doet en waar hij zit.