Geplaatst: 06-10-2008 12:07
Mijn Transit heeft geen trekkracht onderin dus tussen 1800 en 2200 toeren, pas bij 3000 toeren gaat er wat gebeuren, uitgelezen geen foutcodes
Bij proefrijden heb ik een turbodruk van 1.3 bar bij 3000 toeren
Turbo gecontroleerd, geeft wel druk bij gasgeven, ik heb de EGR schoongemaakt en gangbaar ( zat vast )
Ik heb in de voorgaande tijd al nokkenas sensor, krukassensor, vliegwiel, en gaspedaal vernieuwd.
Vraag 1, moet een gaspedaal ingelezen worden?
vraag 2 , ik kan geen turbo druk sensor vinden weet iemand waar die zit? en gaan die ook vaak stuk?
iemand een oplossing voor dit probleem