Geplaatst: 01-10-2008 18:06
[112616]Hallo, we hebben al bij een paar Altea's gehad dat na het vernieuwen van de ruitenwissers de rechter wisser in het midden een vlak overslaat. Heeft iemand dit ook gehad en is er een oplossing voor? We hebben al complete wisserarmen van auto's gewisseld maar niets lijkt te helpen.
Groeten Berry