Geplaatst: 26-11-2008 19:28
Goede avond,
Ten eerste vindt ik het forum een groot succes, heb zelf al diverse problemen hierdoor op kunnen lossen en opgelost voor anderen.
Echter stoor ik me groen en geel aan de steeds meer " mijn auto vonkt niet wat kan het zijn" vragen van particulieren.
Ik dacht dat het echt een forum voor monteurs / autobedrijven zou zijn.
Is er niet iets aan te doen?
m.v.g.
Erwin Pape
Autocenter H. vd Vossenberg