Geplaatst: 19-01-2009 16:31
dag allemaal,
ik krijg deze week een 307 2.0 HDI waarvan de koppakking hoogstwaarschijnlijk z'n beste tijd heeft gehad.
nu sprak ik van de week een monteur van de peugeot en die adviseerde om de motor eruit te halen, om de pakking te vervangen.
dat vind ik nogal een brute manier van werken, heeft iemand hier ervaring mee ????