2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-01-2009 21:19
[120446]bij koudstart loopt de auto zeer slecht en is er niet mee te rijden als je gas geeft klappert hij in de inlaat naar een heele tijd wordt het beter maar nooit goed iemand nog sugesties