Geplaatst: 24-09-2008 16:35
[112215]Beste mensen hier een probleem
Wij hebben staan een passat 1.9 tdi van 2005.
Deze trilt en dreunt door de auto als deze stationair staat te draaien.
Bij 1000 toeren geen probleem meer.
Auto is bij de dealer geweest en daar zeggen ze dat het absoluut geen vliegwiel is deze is trouwens ook een maand geleden vervangen inclusief koppeling.
Hebben vandaag de bak rubbers vervangen en geeft ook geen verschil.
Heeft iemand een idee laat het mij dan weten.
Vriendelijke groet Autobedrijf Benny Slag