Geplaatst: 24-09-2008 21:52
[112236]hallo hebben voor een tijd terug deze auto gekregen met het probleem loopt niet op alle cill.
heeft een hele tijd gestaan
nu koppakking gemaakt alles oke
maar geen ruitenwissers meer
krijgt geen spannig bij r.w. motor
zekering oke
r.w. motor ook goed
gebeld met dealer en er werd gezegd relais gaat regelmatig kapot hebben we op voorraad
relais gehaald 7 polig relais gevraagd waar het relais zat en ze zeiden r.v. onder moterklep in zekeringskast maar zit geen r.w. relais is niet te vinden iemand enig idee waar dit zit
b.v.d groet pk