Geplaatst: 29-09-2008 21:01
[112494]hallo,
ik heb een passat. en die heeft een rammel rechts voor en volgens mij is het gewoon de draagarm.
maar even op de brug gehad en weinig tot geen speling in te vinden. ik werk zelf bij de opel dus ik wou het graag nog even checken, voordat ik geld ga uitgeven.
het klappert als je over klinkerwegen rijdt.
het gaat hier dan zeker om de onderste draagarm.
kan iemand hier mij duidelijkeheid over geven alvast bedankt!