Geplaatst: 30-09-2008 18:58
Hallo,
een beetje ongebruikelijk voor mij maar ik krijg morgen een Xantia die afslaat bij het terug schakelen (2 en 1). heeft iemand dit probleem toevallig eerder gehad en opgelost. ben nog al druk op het moment (ben weer eens alleen). dus ik kan niet even overlegeen met mn collega als die nog een idee heeft. (z'n moeder is vanacht overleden). omstandig heden niet bekent om dat de recepcioniste niet heeft doorgevraagd (geen technische achter is het excuus :( ).
ik ga in iedergeval storing uitlezen. als iemand nog wat input heeft zo erg welkom zijn.
alvast bedankt