Geplaatst: 18-01-2009 13:19
[120145]hoi
heb een andere motor in mijn volvo gebouwd
alles werkt startmotor draait goed rond ,alleen geen spanning voor bobine,s en injector
alle relais werken ,
hebben reeds bdp sensor vervangen computer vervangen
bedrading gecontroleerd
de plus spanning is wel op injectoren en bobines aanwezig maar geen sturing uit computer
brandstof pomp draait ook gewoon
WIE WEET EEN OPLOSSING