5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-10-2008 21:56
als de dynamo geen gekke voltages geeft bij stationaar en volgas dan zou dit inderdaad slechte contact kunnen zijn