Geplaatst: 02-10-2008 21:52
[112702]Hallo,
Ik krijg morgen een 307 2.0hdi in de werkplaats,
Deze auto heeft de laatste dagen last van dat hij soms niet aan wil slaan.
ben vanavond bij de klant geweest, toen sloeg hij natuurlijk wel aan??!!,
wat mij opviel is dat toen hij aansloeg dat de olie peil indicator op minimum stond en knipperde, olie gepeild en deze staat op bijna max.
Toen ik de auto weer aansloeg stond hij inderdaad op max (op de peil indicator)
Kan dit iets met de storing te maken hebben.
Zal hem morgen uitlezen.
Herkend iemand dit probleem, graag hoor ik jullie reakties.
M.v.g.Pieter de Jager