Geplaatst: 04-10-2008 21:06
na een koude start trekt de motor niet als je dan 4 tot 4,5 km max 3000 toeren rijdt
heeft hij opeens weer wel turbokracht
als je koud start merk ik vandaag dat je een keer gas kan geven met wel hoog toerental
maar valt dan direct weerterug naar 3000
als ik de slang van de vacuumklep in de turboslang van intercooler naar inlaat eraf neem
trekt hij wel
wat doet die klep precies en waarom zou bij zon 70 graden wel goed werken?