206 1.4 Loopt slecht 3 cilinders

10 reacties

Opgelost

Merk
Peugeot
Model
206
Type
206
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.4 KFW Sagem S 2000
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-01-2009 19:05

Ik ben bezig met een 206 en deze loopt beroerd,

Ik heb vervangen: Bougies/ Bobine/ Injector 2 en 3/ MAP sensor/ BDP gever

Compressie is goed/ Kleppen gesteld

Ik krijg steeds Cilinder 3 injector circuit als storing maar scope beeld is goed

net als andere injectoren.


Ik zie het niet meer zitten.

Enige suggesties? BVD Bert