Geplaatst: 09-10-2008 16:37
[113089]We hebben de pakking en olie koeler vervangen van het oliefilterhuis hievoor moest het inlaatspruitstuk worden verwijdert . Na alles te hebben terug geplaatst ,en geen kabels of stekkers over te hebben sloeg de auto niet meer aan en stond in de display geen sleutel herkenning bij het starten . Uitgelezen bij de dealer maar met test kast kon geen contact met de computer worden gemaakt . De motormanegement lamp gaat ook niet branden , spruitstuk nogmaals losgehaald maar niets geks gezien . Wie weet wat hier gebeurt kan zijn of wat er aan de hand is??????