slecht aanslaan warmemotor

20 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
300e 24v
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-01-2009 19:24

[120355]hallo ik zit met het probleem dat mijn auto niet goed start als hij al heeft gedraaid die dag,

als je de auto smorgens start is er geen probleem.

doe je hem dan uit en start je hem een uur later ,gaat hij moeilijk aan,hij slaat aan op 4 cyl en gaat meteen weer uit daarna weer starten,loopt op 4 cyl schokt en de 5e en 6e komen er vrij vlot achteraan.

als hij eenmaal loopt is er geen probleem rijd goed ,heeft zn vermogen loopt mooi,allemaal keurig.

nu heb ik vervangen:

koudestart temp sensor

benziene pomp

bougies

bougiekabels

rotor

verdelerkap

spinnekop

bobienebrandstof druk regelaars (3)

luchtweger

ontstekings module

klepseals

db ketting

krukassensor

nokkenassensor

injectoren

ecu

start onderbrekers er af gehaald

compressie gemeten

co afgesteld

Overspanningbeveiliging relais vervangen

brandstoffilter

MAS module

Stappenmotor

heeft iemand een idee waar dit nog aan kan liggen?

ik draai trouwens 270 km in de stad op een volle tank

groeten wouter