Geplaatst: 20-01-2009 19:24
[120355]hallo ik zit met het probleem dat mijn auto niet goed start als hij al heeft gedraaid die dag,
als je de auto smorgens start is er geen probleem.
doe je hem dan uit en start je hem een uur later ,gaat hij moeilijk aan,hij slaat aan op 4 cyl en gaat meteen weer uit daarna weer starten,loopt op 4 cyl schokt en de 5e en 6e komen er vrij vlot achteraan.
als hij eenmaal loopt is er geen probleem rijd goed ,heeft zn vermogen loopt mooi,allemaal keurig.
nu heb ik vervangen:
koudestart temp sensor
benziene pomp
bougies
bougiekabels
rotor
verdelerkap
spinnekop
bobienebrandstof druk regelaars (3)
luchtweger
ontstekings module
klepseals
db ketting
krukassensor
nokkenassensor
injectoren
ecu
start onderbrekers er af gehaald
compressie gemeten
co afgesteld
Overspanningbeveiliging relais vervangen
brandstoffilter
MAS module
Stappenmotor
heeft iemand een idee waar dit nog aan kan liggen?
ik draai trouwens 270 km in de stad op een volle tank
groeten wouter