Geplaatst: 24-01-2009 12:40
Hallo weet iemand waar de comfort module verstopt zit? Afstandsbediening werkt niet, achterportieren komen niet van slot af, kofferbak en brandstofklepje blijven ook dicht zowel met sleutel als met knop op bestuurdersportier. Heeft iemand een idee!!!
Oja en zekering 53 knalt er constant uit ook als ik alle stekkeraansluitingen naar de portieren eraf heb. Ook stekkers koffebak en brandstofklepje zijn losgeweest en nog steeds volle sluiting in zekering 53!