Geplaatst: 24-01-2009 21:26
beste monteurs
vandaag bij een golf bougie's vevangen en het smoorklephuis gereinigd was helemaal aangekoekt
bij het starten al een hoog toerental daarna begon hij te halen
motordiagnoselamp brand
wat kan er fout zijn gegaan
graag een tip
bvd Levien Boutens