Geplaatst: 11-10-2008 13:42
[113205]Gewoon een doordenkertje.
Klant komt gisteren fier bij mij. Hij had speciale blauwe lampen aangeschaft, in H7 en voor de plaatverlichting + standlichten. Ik waarschuwde hem eraf te blijven. Doch...... Na veel heen en weer getalm heeft hij deze lapen van "5W" kunnen vervangen doch deze willen niet oplichten. Ik heb er uiteindelijk de oude terug ingezet en alles werkt terug normaal.
Vandaag klant terug gekomen omdat stoplichten blijven branden, problemen met aircorelais en nog een foutcode die ik mij niet meer herinner. Heb alles tweemaal moeten wissen om alles terug normaal te doen functioneren.
Hoe overtuig je nu de mensen om van auto's die onder CANBUS rijden hun pollen af te houden?