3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-10-2008 18:54
[113231]hallo
ik heb hier een a3 waar de kop van defect was, riem was versprongen,maar liep nog wel op 3 cilinders
Kop vervangen nieuwe riem enz en alles op tijd gezet
en nooit meer aanslaan
iemand nog een idee?