Geplaatst: 08-01-2009 12:41
Motor loopt 2000 toeren, een paar tellen en dan slaat hij bijna af.
Heb gasklep schoongemaakt, heb geen lucht lekkage volgens mij.
Is in iedergeval niet te zien en te horen, en op remmenreiniger reageert de motor ook niet.
Temp.sensor????
Ik hoor graag jullie mening.
peter