Geplaatst: 08-01-2009 14:04
[119370]Bij deze auto blaast de klimaatregeling alleen maar koude lucht naar de voeten. Naar boven en naar voren komt er wel warme lucht uit.
Als ik de regeling op Defrost zet dan sluiten de onderste blaasmonden wel af dus geen leklucht.
Wat kan dit zijn?