Geplaatst: 10-01-2009 18:47
[119539]Heb gisteren de gloeispiralen van een tdci verwisseld, er zat een spiraal echt vast. Brak natuurlijk af. Heb er een moer opgelast en kwam uiteindelijk los. Nieuwe spiralen er in gezet en ford focus wilde met geen mogelijk meer starten. Leiding los gemaakt maar er kwam geen diesel meer uit de pomp, en zonder diesel wil zelfs een ford focus niet meer lopen. Heeft iemand sug of dit eerder meegemaakt. Misschien het pats systeem? Vreemd want de ford kwam lopend binnen, maar starten bij koud weer smorgens slecht. Spiralen waren ook aan vervanging toe