Geplaatst: 14-10-2008 21:41
[113428]wat vinden jullie van deze gevaarlijke vloeistoffen.
onderlaats haalde ik de vulslang los,waardoor ik volledig onder deze rotzooi zat.
conclusie,de auto was net gevuld(elders) met dit gevaarlijke goedje.
Ik heb best wat over voor het milleu,maar niet ten koste van de eigen gezondheid.
Ik vind dat de betreffende fabrikant de gezondheid van service verlenend personeel dan ook serieuzer moet nemen.
tot die tijd,vul ik dus niet meer,als de fabrikant zich geroepen voelt,mogen zij het zelf doen.
Ik niet meer dus