Loop op 3 cilinders

6 reacties

Merk
Ford
Model
Focus
Type
Onderwerp
Motorcode
1600
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-01-2009 23:02

[119623]Hallo,

Wij zijn bezig met een focus

het probleem is dat hij op 3 cilinders loopt.

Ik heb er de launce aan gehangen en die geeft als probleem aan, missing engine 2 misfire.

We hebbe alle bougiekabels + bougie vervangen , we hebben de injectors nagekeken, die waren goed, ook een compressietest gedaan en ook dat was perfect. Verder hebben we nog naar de aansturing gekeken van de injectors en de krukaspositie sensor nagekeken ook dat was goed, nu zijn we met remreiniger over het spruitstuk gaan spuiten en dan veranderd ie van lopen, maar kan het dus zijn dat door een valse lucht aanzuiging heel de cilinder daardoor uitvalt , of kan het meschien nog iets anders zijn?

Ik ben benieuwd!

alvast bedankt.

gr harm