Geplaatst: 14-10-2008 21:26
[113426]hallo,
ik ben van plan om een s80 T6 Geartronic uit 2000 te kopen met 126000 km op de teller.
Kan iemand mij vertellen wat de zwakke punten van deze wagen zijn en waar ik specifiek op moet letten.
ALvast bedankt
jim